דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת חלונות אלומיניום לחדרי ילדים 

מאת    [ 02/03/2010 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2156 פעמים ]

להלן ההמלצות לבחירת חלונות אלומיניום לחדרי פעוטות וילדים.

ברוב הדירות בארץ ואפילו בוילות ובתים מרווחים יחסית, חדרי הילדים אינם גדולים והם עמוסים בריהוט. בדרך כלל לחדר הילדים יהיה חלון במרכזו של אחד הקירות ודלת בפינת הקיר ממול.  במקרים אחרים יהיו שני חלונות בקירות סמוכים. הריהוט המינימאלי בחדר זה יהיה כשהילד הוא תינוק ויכלול שידה, מיטה וארון. הריהוט המירבי יהיה בחדר בו גדלים בחדר שני ילדים. בחדר כזה יהיו שתי מיטות, ארון קיר, שולחן לשיעורים וכמה מדפים. מאחר והארון אינו יכול להיות בקיר של החלון, אנו כהורים נתלבט תמיד בין מיקום המיטה מתחת לחלון או מיקום השולחן / שידה שם. גם אם לא נמקם את המיטה מתחת לחלון הרי שהיא תהיה בקיר שלידו.

בבתי היוקרה ישנם חדרי ילדים גדולים יותר בהם ניתן לפתוח חלונות גדולים המתחילים כמעט מהרצפה. בחלונות אלה וגם בחלונות הממוקמים מעל למיטה עלינו לקחת בחשבון את האפשרות של הילד להגיע לאדן החלון וליפול. בכדי למנוע נפילה החוצה, החלק התחתון של החלון יהיה קבוע וישמש כמעקה.  לחילופין נצטרך להתקין סורג או מעקה חיצוני נוסף.

 חלון פתיחה פנימה

החלון האטום ביותר לרוח הוא חלון פתיחה בעל כנף הנפתחת פנימה. בעל כנף אחת או שתיים. למרבה הצער כמעט ולא ניתן להשתמש בחלונות אלה בחדרי ילדים. הכנף הנפתחת פנימה מפריעה בחדר ובמידה והיא מעל למיטה פינת החלון היא תאונה שמחכה להתרחש.

מסיבה זו הבחירה בחדרי שינה לילדים תהיה בדרך כלל בחלונות הזזה. בחלונות אלה פתיחת החלון אינה מסוכנת ואינה נכנסת אל חלל החדר. בבחירת חלונות הזזה יש לפנינו שתי חלופות: חלון הזזה המחליק לכיס בקיר, וחלון הזזה בו הכנפיים מחפות זו על זו.

חלון הזזה לכיס, חלון כיס

יתרונו של חלון הזזה לכיס הוא שהחלון ניתן לפתיחה מלאה. זאת לעומת חלון בו אנו מזיזים כנף אחת על השנייה ונשארים תמיד עם חצי חלון סגור. חלון הזזה לכיס יכל להיות פתרון מושלם אבל חלון זה אינו נותן איטום מספק. הסיבה כמובן אינה החלון או הזכוכית אלא הקיר הדק המכסה על הכיס. בחורף חלק הקיר הזה קר מאד ולא רצוי למקם מיטה של ילד בצמוד אליו. בחדר תינוק המצב אפילו גרוע מכך - מאחר והחדר מחומם בקביעות, החלק הקר המכסה על כיס החלון עלול ליצור התעבות של אדים ועובש. באופן עקרוני ניתן לבודד את כיס החלון בצורה טובה בזמן הבניה אך הנסיון מראה שרק קבלנים מעטים בארץ יודעים לבצע זאת נכון. ניתן לומר בצורה גורפת שחלונות כיס מהווים נקודת תורפה לחדירת קור, במיוחד בחדרי שינה לתינוקות.

חלון הזזה כנף על כנף

מראיית השיקולים שצויינו אנו נשארים בדרך כלל עם ההמלצה לבחור לחדרי ילדים חלונות הזזה כנף על כנף. אנו יכולים לבחור חלונות אלה במגוון של עיצובים וצבעים. העיצוב הנפוץ ביותר לחדרי ילדים הוא חלונות בסגנון קלאסי, חלונות אלה אינם יקרים ובמידה ונקנו מחברה טובה - עונים על הדרישות. אם רוצים לשמור על עיצוב אחיד של כל חלונות הבית, ניתן כמובן למצוא חלונות בעיצוב אורבני , חלונות בעיצוב מינימלי , או חלונות בלגיים שיהיו טובים לא פחות. החלונות יהיו יקרים יותר אך חזית הבית תהיה מעוצבת בצורה אחידה.

בכל סוגי חלונות האלומיניום לחדרי ילדים ובכלל, יש לוודא שהם מיוצרים על ידי חברה אמינה וכוללים זיגוג מבודד ומברשות בידוד למסילות. בכל התפשרות בנושאים אלה תמצאו את עצמכם אוטמים בספוג את תחתית החלון כדי למנוע מהרוח והקור להכנס.

אנו בחברת אקסטל מיצרים את כל סוגי החלונות במגוון עיצובים וברמת איטום גבוהה. באתר שלנו תוכלו לקרוא עוד על השיקולים בבחירת חלונות אלומיניום לחדרי ילדים .

אקסטל - יצרנית חלונות אלומיניום בעיצובים שונים, חלונות בלגיים, דלתות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב